هر جای دنیایی دلم اونجاست...


یواشکی های من

 

هر جای دنیایی دلم اونجاست

من کعبمو دور تو میسازم

 

من پشت کردم به همه دنیا

 تا رو به تو سجاده بندازم

 

هر روز حسم تازه تر میشه

غرق تو میشم بلکه دریا شم

 

بیزارم از اینکه تمام عمر

از روی عادت عاشقت باشم

 

گاهی پرستیدن عبادت نیست

با اینکه سر رو مهر میذاری

 

گاهی برای دیدن عشقت

باید سر از رو مهر برداری

 

 

یک عمر هر دردی به من دادی

حس میکنم عین نیازم بود

 

 

جایی که افتادم به پای تو

زیبا ترین جای نمازم بود

 

هر جای دنیایی دلم اونجاست

من کعبمو دور تو میسازم

 

من پشت کردم به همه دنیا

تا رو به تو سجاده بندازم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,ساعت 15:5 توسط بنده خدا| |


Power By: LoxBlog.Com